Gry planszowe
Polowanie na smoki to ciężki kawałek chleba. Te ziejące ogniem gady są szybkie, silne i zdolne zabić człowieka jednym kłapnięciem zębatej paszczy, dlatego przed wyruszeniem w misję warto opracować plan działania i zebrać zaufaną drużynę. Czy to zagwarantuje nam sukces? Możemy się przekonać dzięki starej-nowej grze planszowo-karcianej „Drako: Smok i Krasnoludy”.
Recenzję gry znajdziecie tutaj.
Gra, w której główną rolę odgrywa umierający człowiek – czy to ma szansę się udać? Niektórych tematyka śmierci może odstraszyć, a innych – przyciągnąć. Jak będzie z Wami? Zobaczcie, co ma do zaoferowania gra „Ostatnie chwile. Burzliwe życie Billy'ego Kerra”.
Recenzję tego tytułu znajdziecie oczywiście w naszym dziale recenzenckim, a dokładnie tutaj.
Powołany do życia przez Arthura Conana Doyle’a Sherlock Holmes jest już postacią kultową, która funkcjonuje nie tylko w świecie powieści angielskiego pisarza. Powstało wiele filmów i gier, w których słynny detektyw rozwiązywał skomplikowane zagadki kryminalne. A co powiecie na kolejną grę, tym razem karcianą inspirowaną Sherlockiem Holmesem i wykorzystującą system rozgrywki oparty na dedukcji?
Recenzję gry karcianej „Sherlock. Klątwa Inków” znajdziecie tutaj.
„Banda stworów” to całkiem przyjemna propozycja dla młodszych graczy. Gra uczy przede wszystkim spostrzegawczości, wymaga od dzieci skupienia, ale też zmusza je do pośpiechu. Dzięki niej można utrwalać umiejętność opowiadania o tym, co jest widoczne na obrazku. Jak się gra w „Bandę stworów”? Tego dowiecie się z naszej recenzji, którą znajdziecie tutaj.
Macie może ochotę wybrać się z nami w kolejną podróż pociągiem? Zwiedziliśmy już razem kraje dalekiej Północy i Europę, teraz przyszedł czas na Polskę. Nie musicie się pakować i biec na dworzec. Wystarczy, że zaglądniecie do naszej recenzji dodatku do gry „Wsiąść do Pociągu”.
Czy znacie już grę „Wsiąść do Pociągu: Europa”? Jeśli nie, to czas nadrobić zaległości i odkryć tajemnice planszówki, która zachwyciła wiele osób. Celem każdego z graczy jest zebranie jak największej liczby punktów poprzez budowanie połączeń kolejowych między kolejnymi miastami Europy. Zadanie wydaje się proste, tylko czy rzeczywiście takie jest? Sprawdźmy!
Recenzję gry znajdziecie tutaj.
Niech rozpocznie się walka o osiągnięcie absolutnej magicznej supremacji! Wcielcie się w postacie magów rywalizujących ze sobą o miano najpotężniejszej istoty na świecie i – manipulując czterema żywiołami oraz posługując się posiadanymi na wyłączność taliami artefaktów i ogólnodostępnymi magicznymi przedmiotami – konkurujcie o miano najpotężniejszej istoty na świecie. Tylko czy gra jest warta świeczki? O tym w naszej recenzji.
Szukacie może uroczej gry, która zachwyci zarówno dzieci, jak i ich rodziców? Takiej, która nauczy młodszych graczy poruszania się po planie miasta, wybierania optymalnych tras oraz prostej dedukcji, a przy tym okraszonej pięknymi grafikami, ujmującą historią i… kotami? Jeśli tak, mamy coś dla Was!
Recenzję gry „O kocie w kłopocie” znajdziecie tutaj.
Założenia gry karcianej „Mroczny Zamek” są proste: uczestnicy zabawy wcielają się w grupę nieszczęśników zamkniętych w zamczysku, którzy – przemierzając mroczne korytarze – będą musieli wspólnie mierzyć się z niebezpieczeństwami, podejmować ważne decyzje i odpierać zagrożenia ze strony zabójczych pułapek czy żądnych krwi potworów. Zagramy?
Recenzję „Mrocznego Zamku” znajdziecie tutaj.
Kooperacja to specyficzna mechanika, którą nie wszyscy lubią. Karcianka „Wszystko albo nic” wymaga od nas współpracy, ale jednocześnie zapewnia szybką i dynamiczną rozgrywkę. Sytuacja na stole ciągle się zmienia, dlatego trzeba uważnie śledzić posunięcia współgraczy. Czy realizacja wspólnych celów może być satysfakcjonująca? Przekonajcie się razem z nami! Recenzję gry znajdziecie tutaj.